Klantcontactstrategie - Eigen Veren

Onderzoek

Voordat je start met een online avontuur wil je weten wat de kansen zijn op succes. Onderzoek doen helpt daarbij, maar voor ons is onderzoek is geen doel op zich. Het doel is online resultaat. Tevreden klanten die loyaal zijn, dát is het doel.

De antwoorden op onderzoeksvragen geven je inzicht in wie je klanten zijn en hoe je ze het beste kunt bereiken.

Dat doen we met behulp van grondige diepte-interviews met klanten of potentiële klanten. Met analyse van je webstatistieken. Met online enquetes. Met usability testing om gebruikvriendelijkheid te achterhalen. Allemaal technieken die ervoor zorgen dat je een goed beeld krijgt van je klanten.


Jacqueline Resink

Contact

Wil je meer weten? Mail of bel!


06 - 122 16 118

Pascal Herijgers - Master of Marketing

Over Pascal

Pascal is al vanaf 1998 bezig met het onderzoeken van de mogelijkheden die internet biedt. Bij verschillende grote verzekeraars en banken heeft hij bijgedragen aan de internetstrategie en gezien wat wel en wat niet werkt. Later zijn daar andere, meer traditionele klantcontactkanalen bijgekomen.

In 2007 is hij Master of Marketing van TiasNimbas en heeft een certificaat Retail studies program van Santa Clara USA.