Klantcontactstrategie - Eigen Veren

Online advies

Internet heeft de traditionele manier van denken op z'n kop gezet. Je kan het als een bedreiging ervaren, maar ook als een kans. De klant bepaalt nu zelf hoe hij een product koopt, op welke manier hij contact wil. Via een nieuwsbrief, e-mail, website of social media. Ook in combinatie met je winkel en print.

Eigen Veren ontwikkelt samen met jou de beste manier om deze nieuwe online kanalen in te zetten, zodat je ├ęcht in contact bent met je klanten.

Aan de hand van voorstudie, kennis en jouw inbreng stellen we een visie op en maken we concrete en uitvoerbare plannen. Dit vormt de roadmap voor jouw adviesvraagstuk en bevat vaak de onderdelen:

  • E-commerce: meer omzet, betere service, hogere loyaliteit.
  • Cross-channel: inzet van meerdere kanalen die op elkaar aansluiten en een beeld uitdragen.
  • Social media: welke social media hulpmiddelen en hoe zet je ze in?
  • Search engine optimalization: hoe wordt ik beter gevonden in de Google?


Jacqueline Resink

Contact

Wil je meer weten? Mail of bel!


06 - 122 16 118

Pascal Herijgers - Master of Marketing

Over Pascal

Pascal is al vanaf 1998 bezig met het onderzoeken van de mogelijkheden die internet biedt. Bij verschillende grote verzekeraars en banken heeft hij bijgedragen aan de internetstrategie en gezien wat wel en wat niet werkt. Later zijn daar andere, meer traditionele klantcontactkanalen bijgekomen.

In 2007 is hij Master of Marketing van TiasNimbas en heeft een certificaat Retail studies program van Santa Clara USA.